חניון טסים
יצירת קשר הזמנת מקום חניה שאלות נפוצות אודותינו עמוד הבית
שאלות נפוצות

איזה סוגי חניה אנחנו קיימים אצלנו?
למה צריך שאזמין מקום חניה?
כמה זמן לוקח כל התהליך מרגע ההגעה לשדה?
הטיסה שלי היא לאילת או לטרקלין מצדה, האם גם משם אתם אוספים את הרכב?
כמה זמן לפני מועד הטיסה עלי לבצע הזמנה או לבטל הזמנה?
האם השירות מוגבל בימים או בשעות?
נחתתי והמכשיר הסלולארי שלי התקלקל מה עליי לעשות?
מספר הטיסה שלי משתנה/אני מקדים את הטיסה חזרה לארץ או מאריך את שהותי מה עליי לעשות?
היכן נפגשים?
אני טס הרבה מאוד לעסקים  האם יש לכם המלצות בשבילי?
האם אתה גובים כסף על הנעת הרכב?
האם קיים תעריף מינימלי אותו אתם גובים?
כיצד מחושב יום חניה?
אם אני מגיע לחניון ביום ראשון בשעה 2:00 בלילה ונוחת ביום ראשון שבוע לאחר מכן בשעה14:00 כמה ימי חניה יחושב לי?
כיצד ניתן לשלם לכם?
יש הנחה על חנייה ממושכת (שבועיים ומעלה)?

אין לי ביטוח לנהג נוסף, האם עלי לעשות משהו?
למה כדאי לי להחנות בחניון שלכם ולא בחניון בנתב'ג?

1. איזה סוגי חניה קיימים אצלנו??
חניה רגילה שעלותה 33 ש'ח ליום

וחניה רגילה שעלותה 50 ש'ח ליום.

יש להוסיף תוספת של 100 ש'ח עבור איסוף הרכב מהשדה והחזרת הרכב לשדה (חובה כרגע).


2. למה צריך שאזמין מקום חניה?
כדי לספק לך את השירות הטוב ביותר, אנו צריכים להערך מראש.

3. כמה זמן לוקח כל התהליך מרגע הגעה לשדה?
מומלץ בעת ההזמנה למסור את כל פרטי החזרה: תאריך יציאתך מחו'ל, שעת היציאה, מספר טיסה ומקום החזרה.

תהליך הרישום אורך כשתיים-שלוש דקות.


4. הטיסה שלי היא לאילת או לטרקלין מצדה, האם גם משם אתם אוספים את הרכב?
בתיאום מראש אנו אוספים את הרכב מטמינל 1, טרמינל 3 וטרקלין מצדה.

5. כמה זמן לפני מועד הטיסה עלי לבצע הזמנה? או לבטל הזמנה?
רצוי לבצע או לבטל הזמנה כיומיים לפני מועד הטיסה, וכך לאפשר לנו לתת לך את השירות האישי והמקצועי שמגיע לך.
ניתן לבצע את ההזמנה באינטרנט או בטלפון 052-2783807.                                                                         אולם במידה וקיים חריגה בזמן (כגון התראת טיסה בזמן קצר) נשתדל לעזור לך.


6.האם השירות מוגבל בימים או בשעות?
כעיקרון לא במידה והזמנת מקום מראש החניון ערוך לבואך, פעיל 24 שעות ביממה 365 ימים בשנה.


7. נחתתי והמכשיר הסלולארי שלי התקלקל מה עלי לעשות?
כעיקרון אנו משתדלים לעקוב אחר לוח הטיסות ולכן מה שעליך לעשות הוא לגשת לטלפון הציבורי הפזור בשדה התעופה. מידה ואתה מקדים/ מאחר טיסה והדבר ידוע לך אנא התקשר לחניון או שלח לנו SMS ל- 052-2783807 או שלח לנו מייל  והודע לנו על כך.


8. אני טס הרבה מאוד לעסקים  האם יש לכם המלצות בשבילי?
כדי לא להמתין רגע, שלח מייל/ פקס/ טלפן הזמן מקום חניה ומסור את פרטי הטיסה שלך חזרה: תאריך יציאה מחו'ל, שעת יציאה, מספר טיסה והיעד שממנו אתה שב. חשוב לרשום איש קשר.

לחברות שבהם מספר נוסים לחו'ל אנו ממליצים לפתוח אצלנו מנוי.

9.האם אתה גובים כסף על הנעת הרכב?
הכל כלול במחיר! חלק מהשירות שלנו לנוסעים לתקופות ארוכות הוא להניע את הרכב פעם במספר ימים  וזאת בכדי שהמצבר של הרכב לא יגמר ותשובו בבטחה למחוז חפצכם.

10.אם קיים תעריף מינימאלי אותו אתם גובים?

כן , מחיר המינימום לחניה רגילה הוא 200 ₪ ולחניה מקורה 250 ₪.

11.כיצד מחושב יום חניה?
יום חניה מחושב כ- 24 שעות מרגע שאתה מגיע לשדה, אם ישנו הפרש שעות בחזור עד 6 שעות אנו לא מחשיבים יום חניה מעבר ל-6 שעות יחושב כאילו הנך חונה יום נוסף., בנוסף יש להוסיף לחשבון עוד 100 שקלים איסוף והחזרת הרכב (כרגע אין אפשרות אחרת)

12.לא הבנתי, אם אני מגיע  ביום ראשון בשעה 2:00 בלילה ונוחת ביום ראשון שבוע לאחר מכן בשעה 14:00 כמה ימי חניה יחושב לי?
יחושב לך 8 ימי חניה מאחר ויש לך תוספת שהות שמעל 6 שעות שמבחינתנו מדובר בעוד יום חניה., כמו כן קיימת תוספת של 100 שקלים, איסוף והחזרת הרכב, כרגע אין אפשרות אחרת.

13.כיצד ניתן לשלם לכם?
התשלום בחניון הוא במזומן או באשראי.

14.יש הנחה על חנייה ממושכת (שבועיים ומעלה)?
כן, קיימת הנחה לטסים לתקופות ארוכות מעל 14 יום תינתן הנחה .

 

15. אין לי ביטוח לנהג נוסף, האם עלי לעשות משהו?

אין צורך, לצורך הנסיעה מהשדה לחניון+החזרתו יש לנו ביטוח מיוחד, ביטוח סחר, כך שאתה יכול לנסוע בראש שקט.


היתרון הגדול שלנו איסוף והחזרת הרכב, אין צורך לחפש חניה ולהגרר עם המזוודות,

אין צורך להגרר עם הילדים... פשוט, קל, בטיחותי ונוח.
                      

שאלות נפוצות

הרשמו מהירה לשירותהמליצו לחבר על האתר
© כל הזכויות שמורות, 2014 | חניון טסים - שירותי חניה לאנשים טסים, נמל תעופה בן-גוריון
טלפון: 03-9772024 | נייד: 052-2783807 | פקס: 03-9791481 | כתובת: כפר טרומן 33 | יצירת קשר | בניית אתרים - WEB360